lemuel-butler-515-unsplash

Vilddjuren

Vår avdelning heter Vilddjuren.

Vi har haft ett uppehåll under pandemin, men hoppas nu kunna komma igång igen med våra aktiviteter! Vi har träffats varannan söndagseftermiddag (16.00-18.00), i Scoutgården eller vid Scoutstugan beroende på årstid, och ibland har vi även haft aktiviteter på andra tider och platser.

Den här avdelningen riktar sig i första hand till dig som går i anpassad skola, eller har andra särskilda behov, och behöver scoutverksamhet som passar efter dina behov. Åldergränserna är inte så viktiga här, utan det viktiga är att alla ska ha en plats i scouterna. De som är med i Vilddjuren är från cirka 10 år och uppåt. Alla scouter har också med sig minst en förälder/vuxen som är med som en av ledarna i gruppen.

Om du är intresserad, skicka in en anmälan via Bli scout nu!